Whatapp Us

Lihat Katalog Kain
Puan Nad: Ngam2 Dgn tilam, cantik sangat kak, nanti nak tempah lagi ye Pn Anis: Dah Pasang, Cantik, ngam2 tak ketak tak longgar Cik Nabiha: Cantik sangat, terletak elok Pun Ayu: Balik terus pasang, cantik, nanti boleh buat lagi Lihat Lagi »

Dapatkan Sebutharga

  Menerima dan menyiapkan tempahan cadar tilam pelanggan di Merlimau dari Puan Anis seorang suri rumah di Melaka . Menurut beliau temp...

Tempah Cadar Di Merlimau, Melaka

Tempah Cadar Di Merlimau, Melaka

Tempah Cadar Di Merlimau, Melaka

8 10 99
 

Menerima dan menyiapkan tempahan cadar tilam pelanggan di Merlimau dari Puan Anis seorang suri rumah di Melaka. Menurut beliau tempahan cadar queen ini akan digunakan oleh beliau untuk kegunaan sendiri di rumah beliau di Melaka. 

 Corak cadar polka dot ini dipilih sendiri oleh beliau mengikut citarasa sendiri. Kami menerima tempahan cadar dengan pelbagai corak sama ada di pilih sendiri oleh pelanggan atau menggunakan corak kain cadangan dari kami sendiri. Tempahan Cadar custom dengan ukuran sendiri ini boleh di tempah melalui pos ataupun COD berdekatan Bangi.

 Terima Kasih kepada Puan Anis dari Merlimau, Melaka diatas kesudian menggunakan khidmat tempahan jahitan sarung cadar dari kami.

Whatapp/Call: 017-308 8461 
Atau Click: http://wassap.com.my/+60173088461

Klik Untuk Sebutharga
Whatapp Us

Lihat Katalog Kain


#tempahcadar #jahitcadar #tempahancadar #upahjahit #cadar #belicadar #jualcadar #jahitbantal #jahitbantalpeluk #bantalpeluk #katil #tilam #jahit #tukangjahit #mengambilupahjahit #bangi #sungaimerab #bandarseriputra #tamanimpianputra #bukitmahkota #bukitmahkotabangi #sungairamal #kajang #putrajaya #cyberjaya #sungaitangkas #nilai #sewing #sewingproject #sewingshop

0 comments: