Whatapp Us

Lihat Katalog Kain
Puan Nad: Ngam2 Dgn tilam, cantik sangat kak, nanti nak tempah lagi ye Pn Anis: Dah Pasang, Cantik, ngam2 tak ketak tak longgar Cik Nabiha: Cantik sangat, terletak elok Pun Ayu: Balik terus pasang, cantik, nanti boleh buat lagi Lihat Lagi »

Dapatkan Sebutharga

Menerima dan menyiapkan tempahan sarung bantal dan sarung bantal peluk pelanggan di Bandar Seri Putra, Bangi dari Puan Lissa, beliau tel...

Tempah Sarung Bantal Bandar Seri Putra

Tempah Sarung Bantal Bandar Seri Putra

Tempah Sarung Bantal Bandar Seri Putra

8 10 99


Menerima dan menyiapkan tempahan sarung bantal dan sarung bantal peluk pelanggan di Bandar Seri Putra, Bangi dari Puan Lissa, beliau telah menempah 3 set pillowcase & bolster bantal peluk tempahan custom dengan saiz sendiri. Set tempahan sarung bantal dan bantal peluk ini ditempah untuk kegunaan anak-anak bujang beliau.

Tempahan sarung bantal dan sarung bantal peluk berwarna merah kotak-kotak ini dipilih sendiri oleh pelanggan hasil cadangan dari kami. Tempahan sarung bantal dan sarung bantal peluk custom made dengan ukuran sendiri ini boleh di tempah melalui pos ataupun COD berdekatan Bangi.

Terima Kasih kepada Puan Lissa dari Bangi, Selangor diatas kesudian menggunakan khidmat tempahan jahitan sarung bantal dari kami.

Whatapp/Call: 017-308 8461 
Atau Click: http://wassap.com.my/+60173088461

Klik Untuk Sebutharga
Whatapp Us

Lihat Katalog Kain


#tempahcadar #jahitcadar #tempahancadar #upahjahit #cadar #belicadar #jualcadar #jahitbantal #jahitbantalpeluk #bantalpeluk #katil #tilam #jahit #tukangjahit #mengambilupahjahit #bangi #sungaimerab #bandarseriputra #tamanimpianputra #bukitmahkota #bukitmahkotabangi #sungairamal #kajang #putrajaya #cyberjaya #sungaitangkas #nilai #sewing #sewingproject #sewingshop

0 comments: